0014
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
0014
دو شنبه 3 آذر 1399 ساعت 23:7 | بازدید : 152 | نویسنده : شاسیب_کارآفرین | ( نظرات )
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
خالد در تاریخ : 1399/9/4/2 - - گفته است :
معرفی 3 استراتژی که هر تریدر باید در مورد آن بداند!
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ارسال شده توسط امینه فضلیترید و معامله گری ، مطالب آموزشی
717 aHR0cHM6Ly9zMy5ldS1jZW50cmFsLTEuYW1hem9uYXdzLmNvbS9zMy5jb2lu dGVsZWdyYXBoLmNvbS91cGxvYWRzLzIwMjAtMTAvMWM3ZWUwNjUtNmYyNi00 NjE1LWE0ZDctNzQyNDQyMTk4ZTMyLmpwZw - معرفی 3 استراتژی که هر تریدر باید در مورد آن بداند!
افراد تازه وارد به حیطه‌ی سرمایه گذاری ممکن است فکر کنند که معامله گران حرفه ای بیشتر وقت خود را در شبانه روز صرف خیره شدن به صفحه نمایش می کنند تا بازارها را تجزیه و تحلیل کنند و بهترین معاملات را انتخاب کنند اما این دور از حقیقت نیست.

داشتن یک چشم خوب چیزی نیست که معامله‌ گران برتر را از متوسط ​​متمایز می کند ، بلکه استفاده از استراتژی های آزمایش شده است که به معامله گران حرفه ای این توانایی را می دهد که برای مدت طولانی بتوانند خوب پیش بروند. امروز ما در مورد چگونگی تراکنش معاملات آتی، میزان بودجه و استفاده از معاملات برتر توسط معامله گران برتر بحث خواهیم کرد.

هر یک از این استراتژیهای ساده شامل رباتهای معاملاتی اختصاصی یا سپرده مارجین قابل توجهی نیست، بدین معنی که یک سرمایه گذار برای تولید سود به تعادل گسترده تجاری احتیاج ندارد.

استراتژی های غیر جهت دار
بازارهای رمزنگاری به رفتارهای قیمتی دوگانه شناخته می شوند که شامل افزایش یا سقوط دارایی های دو یا سه رقمی در یک بازه زمانی 1 ساعته تا 24 ساعته است.

سرمایه گذاران به امکان گرفتن بازده های چشمگیر تمایل دارند، بنابراین پیشنهاد می شود ماهانه فقط به دنبال به دست آوردن 2٪ سود ارزهای رمزپایه باشید.

چرا یک سرمایه گذار چنین استراتژی “کم بازده” را دنبال می کند؟ پاسخ منافع ترکیبی است. اگر یک معامله گر بتواند ماهانه 2٪ به دست آورد، سود سالانه او معادل 27٪ است.

معامله گران کمی می توانند با تلاش برای حدس زدن به بالا و پایین بازار، این بازده را مطابقت دهند. بنابراین ، داشتن سود قابل اطمینان تر، فرد را از فشار ناشی از ضررهای احتمالی و تقریباً غیرممکن بودن تلاش برای زمان بندی بازار خلاص می کند.

یک استراتژی معاملات عالی به نام دادوستد شامل خرید ارز رمزنگاری شده در بازارهای سنتی و فروش آتیه های تقویم ماه ثابت آن است.

این نرخ را می توان با تجزیه و تحلیل شاخص پایه اندازه گیری کرد، معیاری که به عنوان حق بیمه سالانه بازارهای آتی نیز نامیده می شود.

این یک معامله دائمی نیست زیرا شاخص پایه بسته به میزان صعودی سرمایه گذاران نوسان می کند. معمولاً در آلتکوین ها فرصت قوی تری وجود دارد زیرا رقابت کمتری برای آن وجود دارد.

98f711fd db77 4693 84f3 ef78fb874695 - معرفی 3 استراتژی که هر تریدر باید در مورد آن بداند!
با مشاهده نمودار بالا ، توجه کنید که چگونه Ether (ETH) سطح سالانه 20٪ را در اواسط ماه آگوست لمس کرده است. اما ، یک نکته وجود دارد.

شیطان همیشه در جزئیات نهفته است و این یکی از این موارد است. این معامله تنها در صورتی کار خواهد کرد که ارز رمزنگاری شده واریز شده به عنوان مارجین همان ارز کوتاه شده از طریق معاملات آتی باشد. برخی از مبادلات مشتقات فقط به شما امکان می دهند Bitcoin (BTC) یاTether (USDT) را به عنوان وثیقه واریز کنید.

یک نکته مهم که سرمایه گذاران باید به خاطر بسپارند این است که برخلاف معاملات آتی همیشگی (معاملات معکوس) ، قراردادهای آتی با تقویم ثابت دارای تاریخ انقضا تعیین شده ای هستند. از این رو ، در لحظه انحلال قرارداد آتی نیاز به فروش موقعیت نقطه ای است.

تعیین نرخ بودجه
سایر معاملات غیر جهت دار شامل استراتژی های گزینه ای است که معمولاً شامل چندین قرارداد انقضا و قراردادهای آتی است.

یک مثال ، که خطر کمتری دارد ، بهره برداری و ترید از نرخ بودجه است. قرارداد دائمی (مبادله معکوس) بسته به عدم تعادل اهرم ، کم یا زیاد می شود. این مبادلات تخمینی را برای دریچه‌ی سرمایه‌گذاری بعدی، معمولاً هر 8 ساعت، اعلام می کنند.

با افزایش این نرخ ، معامله گران حرفه ای قراردادهای آتی را کوتاه می کنند و همزمان آن را در صرافی های محلی خریداری می کنند. بنابراین، خطر آنها کاملاً خنثی می شود ، نرخ بودجه را جمع می کند و بلافاصله پس از آن معامله بازمی گردد.

ترید خودکار برابر با موفقیت است
بعضی اوقات ، در بازار استراتژی های معاملاتی با ریسک پذیری زیادی وجود ندارد. در شرایطی از این دست ، حتی معامله گران حرفه ای نیز ممکن است ریسک را جهت دهی کنند. آنچه آنها را از تریدرهای تازه کار را متمایز می کند استفاده از ترید خودکار است.

اکثر معامله گران می دانند که چگونه از توقف ضرر استفاده کنند ، این یک چیز خوب است ، اما این چیزی نیست که فرصت های پیروزی را ایجاد می کند. از همان ابزار می توان برای شروع معاملات استفاده کرد، به ویژه اگر از توقف در مسیر استفاده کنید.

46ca0ef0 1002 44ff a045 e98b73c03b28 1 - معرفی 3 استراتژی که هر تریدر باید در مورد آن بداند!
در مثال بالا ، قیمت این فعال سازی توقف خرید (طولانی) 12900 دلار است. بنابراین، در حالی که بازار بالاتر از آن سطح معاملات خود را ادامه میدهد ، این سفارش همچنان بی رونق است.

هنگامی که بیت کوین به آن سطح برسد ، فقط پس از بازپرداخت 8% (نرخ پاسخگویی) خرید می کند. از این رو ، به محض افزایش 103 دلار از پایین بیت کوین، به طور خودکار خرید می شود.

این استراتژی است که به طور مكرر توسط معامله گران حرفه ای برای اتوماسیون روند سرمایه گذاری استفاده می شود و به طورقابل توجهی نیاز به بررسی قیمت ها را به صورت 24 ساعته کاهش می دهد.چیاین سه استراتژی را تمرین کنید تا به خوبی بر روی آن تسلط پیدا کنید: معاملات آتی حملتجارت، بهره بری از نرخ بودجه سود و خرید با استفاده از توقف های بعدی. تمرکز خود را بر یادگیری معاملات غیر جهت دار و استراتژی های گزینه بگذارید و خود را از حدس بالا و پایین بازار آزاد کنید.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات آکادمی هلاکوئی نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و ترید شامل ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

/weblog/file/img/m.jpg
خالد در تاریخ : 1399/9/4/2 - - گفته است :

/commenting/avatars/avatar03.jpg
خالد در تاریخ : 1399/9/4/2 - - گفته است :
سلام رمز حسابم را گم کردم باید چی کنم>ممنوتان می شم راهنماییم کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 49
:: بازدید ماه : 46
:: بازدید سال : 202
:: بازدید کلی : 1890